FINAL bila kau boleh TAMAT?

tudiaa.entry rakus gila!
mau x.
xlarat la nk stdy GILA2 smpai STAY up xmaw2.
xlarat la nak MINUM nescaffe bcawan2.
xlarat la nak tgok buku nota stationary besepah2 ats meja.

bukan ats meja ja.satu rumahh.bawah katil ada nota,
bawah meja da nota.punya PULUN study ni.

alahai.kalo xdapat pointer BAGUS kali ni xtaw la.
tp hg ne aty dok on9,blogging dan lg noh?
hat ne semedang ada masa.
penah ja dgn YAKIN aku nk deactive FB masa stdy week dulu.
tp yoyok ohh ja.

skrg: 5.19AM
baru lepas ngadap nota LAW.
(kalo la aku boleh tjuk kesgguhan melampau aku stdy LAW ni.)
xpayah laa.wat ampa suma sama naek gila ngn aku jaa.

untuk LAW tsayang.
tomorrow please,i'm begging u.
please be good to me.:(


pesananpenaja: mesti hampa kata?mcm aku sorg ja FINAL.
pehh nak plak aku kesah kn?kikiki

actually baru lepas muntah HIJAU,sambil GELI GELI ketiak tgok KPOP malaysia.

SUMPAH gelliiii weyhhh!
otoke!



No comments:

Post a Comment