according to me.


hum.hum.
lately ni slalu bc kisah ttg perempuan aja.
sumber2 ni mostly byk dr blog,note (yg dlm FB) tu.link2 website.

sedehnyaaa kalau baca ttg perempuan ni.
at the same time aku pon SENTAP tetibaa.

ok apa dia yg depa kata aty?apa yg depa dok gembor2 kan ni?cita apa?

perempuan2 kat dunia ni jadi apa aty?

hum.hum
aku xboleh nak nak kata apa.
sbb aku ni manusia weyh. YES mmg aku rasa aku xbuat bnda2 tuh.
and sbg manusia,kita akan nmpk kebenaran jaa (dari segi apa pon,kita yg betul)

bukan nk jd humble.tp aku tawu diri aku sdri.
pengaruh hasutan belambak2 di muka bumi ALLAH ni.
bnda 2 suma xjd masalah.just the way kita bawak diri kita ni.
mcm na?

aku akn try wat yg terbaik tuk diri aku ni.
mak,ayah pendorong untuk segala2 nyaa.






*da mcm berkaroake


ohhh fellow classmate,aku syg gilaaaa2 kt hampa!

di sini saya nk menekankan bhawa saya cumel




ok la korg,tgok la kalau rajin wat lg entry baruu.:)

*doakan aku bjaya study mlm ni.

No comments:

Post a Comment