what do i want in future




apa yg aku nak in future nti?
kali ni saja nk wat entry post yg MEMBINA sikit.hoho

1) aku nak berjaya dgn jayanya GRADUATE nti tnpa ada repeat2 paper.



nak jadi cm ni cm ni.
nk happy kan mak ayah.:(

*heliza helmi sorry amek pic u.:)

2) Nak jadi WANITA yg berkejaya. successful womann:D


yeayyy.bjaya!

*doakan aku bjaya dpat KEJA memolekk:D

3) Nanak ada SPA,SALOON,BOUTIQUE. ohh.i'm veryy want it happen.


pehh.dapat wat cm ne.
lengkap dah idop aku!


tolong lah.make it happen!

4) Nanak RUMAH cantek.:)


subhanallah.mmg cantek kot!

sila belajar rajin2 then dapat keja gaji beriban2 aty
untuk mdapatkan RUMAH spt ini.
sekian


ohhh.

5) Nanak KAWEN. mmg ni yg aku nak pon. hg xnak?huh.RUGI RUGI


how sweet they are.:)
nanak kawen ngn mr.A buleh?

6) Nanak dapat BABY cute mute.*kalo ikot muka aku,kompom kiukiut.haha



aloloo.nomey nomeyy.hehe

last but not least.(mcm2 aku nak.but yg ni ja aku pertaruhkan dulu)

-mjadi muslimah sejati*
-mjadi anak solehah*
-menjadi rakan yg BAIK*
dan sekutu2 dengan nyaa.

ok 2 ja post entry tuk pg ni.
xleh nk tdoqqq.(SETADIII sgtt)

1 comment:

  1. ha..gatai nk khawin noh!!!!...ngaji lu ceq..hahahahahhaha

    ReplyDelete